zaterdag 2 februari 2013

Back on the road


Het is alweer even geleden dat ik op deze plek een blog geplaatst heb. Sterker nog, op dat moment bevond ik mij nog op mijn kamertje aan de Vegagatan in Göteborg. Toen ik mijn blog opstartte dacht ik wel vaker wat te schrijven, maar so be it. Vandaag is de dag dat ik een einde maak aan de radiostilte op deze site. Geheel zonder reden is dat ook weer niet, want morgen vertrek ik weer naar het buitenland, deze keer is London de eindbestemming!
Toch zal deze reis geenszins lijken op mijn vijfdaagse verblijf in de Zweedse havenstad. In oktober verkende de straten, parken en stadions van Zweden geheel op eigen houtje en dus ook geheel volgens mijn eigen planning. De Engelse hoofdstad zal ik aandoen met een groep van 50 studenten (waarvan ongeveer de helft uit mijn eigen klas) en 4 docenten van de School of Economics op de NHL in Leeuwarden. De planning ziet er dan ook iets anders uit, maar het is wel een reisje waar ik ontzettend naar uit kijk!
De reis
Morgenmiddag vertrekken wij per trein naar Hoek van Holland om daar de boot naar Harwich te nemen. Het laatste deel van onze reis zal per bus gaan. Maandagmorgen omstreeks 9 uur komen wij dan aan in ons hostel in Londen. Wat daarna volgt is een overvol programma met ontzettend toffe activiteiten. Wat we precies gaan doen, houd ik nu nog even geheim, zodat je een goede reden hebt om hier nog eens terug te komen.
See ya!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten